Thursday 25 October 2018

SEMINAR ONLINE & OFFLINE MARKETING GENIUS (O.M.G)

MARIA FIRDAUS MOBILE SPA (MFMS)
Alhamdulillah, minggu lepas Tehah dapat join satu seminar yang disampaikan oleh Master Firdaus (MFMS Empire). 

Seminar mengenai marketing online, offline, closing method, sales cycles dan handling customers yang sangat membuka mata dan minda untuk buat duit dengan mudah melalui join The Walking Beauty (TWB). Banyak ilmu yang boleh Tehah gunakan dalam meningkatkan "Tehah Beauty Spa".

Master Firdaus banyak menyentuh berkenaan marketing strategi dan cara untuk tingkatkan marketing yang selama ni Tehah hanya apply dalam kelas masa zaman kuliah. Yes, memang Tehah ambik course Business Adminstration dan Marketing adalah salah satu subjek wajib ambik. 

BUT, it's quite different actually. Apa yang Tehah belajar hanya teori dan sememangnya berbeza sedikit sebab tak pernah apply dalam realiti dan masa study tak pernah berbisnes.

Rupanya, banyak masalah yang dihadapi oleh TWBians sepanjang melakukan mobile spa dan terdapat sharing session semasa seminar. Dan, Tehah macam Woww ! Tabahnya mereka walau banyak cabaran dan halangan yang dihadapi TETAPI akhirnya manis yang mereka dapat iaitu DUIT berkepok-kepok. WALAWEhh ! Jeles sangatt.

Semoga Tehah macam tu nanti, in sha AllahSWT aamiin.

In sha AllahSWT. Sesiapa nak join TWB dengan Tehah, Tehah akan guide awak dengan ilmu yang Tehah dah belajar. Bisnes The Walking Beauty (TWB) ini memang boleh buat INSTANT CASH okehh jelitawan sekalian. 

Kalau ada sebarang pertanyaan, boleh PM Tehah segera. Tehah akan beritahu awak sampai awak faham ye. 


Lots of Love,



💋 Founder of Tehah Beauty Spa.

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2018 Cik Nur Fathihah. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.