Saturday 20 October 2018

ABAH HERO KESAYANGAN SAYA


Encik Halim Bin Ahmad, 20 Oktober 1950

Buat abah yang disayangi, 

Di hari kelahiran abah, adik hanya mampu kirimkan ucapan "SELAMAT HARI LAHIR ABAH" dan doa semoga abah dipanjangkan umur di dalam ketaatan kepada AllahSWT, dimurahkan rezeki dalam mencari nafkah buat keluarga & dipermudahkan segala urusan dunia akhirat. Adik berdoa agar abah sentiasa di bawah rahmat & perlindungan AllahSWT selalu. Selain itu, terima kasih untuk segala yang telah abah korbankan buat kami adik-beradik. Adik berharap sangat abah ada masa adik konvo nanti, adik harap abah akan bangga dengan adik nanti.



19 Tahun yang lalu

Adik tau adik bukanlah anak yang baik, adik anak abah yang degil & taknak dengar cakap abah. Adik minta maaf sangat abah. Terima kasih dah banyak sangat bersabar dengan sikap dan perangai adik selama ini. Semua keinginan adik, abah cuba tunaikan walaupun abah terpaksa berkorban macam-macam. Abah tidak pernah bezakan kasih sayang abah dengan along angah adik, semua dapat sama je. Abah dah manjakan kami sama adil, tidak pernah berkurang pun kasih sayang abah buat kami adik-beradik.


2018

Adik sayang abah sangat-sangat, adik berharap nanti kita dapat berkumpul dan hidup bahagia bersama di dalam syurga AllahSWT. Allahumma aamiin.

Terima kasih abah untuk segalanya. ❤



Lots of Love,


💋 Founder of Tehah Beauty Spa.

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2018 Cik Nur Fathihah. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.