Friday 16 November 2018

KESAN SAMPINGAN YOUTH SHAKLEE SKINCARE

Kesan Sampingan YOUTH Shaklee Skincare ke atas kulit pengguna. Apakah kesannya?

Ramai yang telah mula mendapat Kesan Sampingan YOUTH Shaklee.  Antara feedback kesan sampingan selepas penggunaan produk ini ialah tampil dengan yakin dan selamat bilamana kulit wajah semakin berseri-seri, tidak kusam, tiada pori dan tiada lagi masalah blackhead/whitehead.




Janji Shaklee adalah penjagaan kulit YOUTH bukan hanya meningkatkan kesihatan kulit awak secara dramatik, malah ianya 100% dijamin mampu mengubah usia kulit awak menjadi lebih muda. Sememangnya menakjubkan.



Tengok sahajalah kesan sampingan penggunaan produk YOUTH  ini kepada semua pengguna dari wanita atau lelaki dan pelbagai peringkat umur. Telah banyak testimoni pengguna Produk YOUTH. Itu bermakna Produk YOUTH memberi impak positif ke atas kulit orang Asia terutamanya.

Kesan sampingan penggunaan produk ini sebenarnya dapat dilihat seawal 1 minggu. Produk yang diformulasi untuk memastikan dunia melihat awak seperti cara awak melihat diri awak dengan menanam semula sel-sel kulit agar kelihatan kulit lebih muda. Kesan sampingan yang berlaku adalah kerana produk ini 100% vegan berasaskan tumbuhan. YOUTH diformulasi dan diujikaji tanpa menggunakan  2,500 bahan kimia. Antaranya:
  • No Paraben
  • No Merkuri
  • No Pewangi Sintetik
  • No Benzofeno
  • No Pengawet Fomaldehid
  • No Hydroquinone

Nak cantik tak salah. Dalam Islam pun Allah SWT menggalakkan kita untuk mencantikkan diri niat kerana Allah SWT. Bukan berlebih-lebihan. Tapi nak cantik nak lawa, jangan membeli produk timbang kati atau rebranding brand yang bercambah di luar sana. Bukan main beli produk kecantikan ikat tepi tanpa menyelidik bahan-bahan yang digunakan. Bahaya pada kulit awak nanti. Fikir-fikir dahulu sebelum membeli. Jangan menyesal di kemudian hari.
Jadi untuk mendapat kesan sampingan yang terbaik, belilah produk YOUTH Shaklee. Yang mana terdapat 5 bahan-bahan utama yang digunakan iaitu:
Lotus Japonicus dan Ekstrak Buah Schisandra Chinensis.

Muscadine Grape.

Vital Repair® + Complex.


Apple Cell Extract dan Gentle Vitamin A.

Vitamin E dan Ekstrak Raspberi.


7 JENIS PRODUK DI DALAM SET RANGKAIAN KULIT (SKINCARE) YOUTH SHAKLEE
Ini  7 jenis produk yang sangat amazing di dalam Rangkaian Penjagaan Kulit (skincare) YOUTH Shaklee iaitu:


  1. YOUTH® Activating Serum
  2. YOUTH® Perfecting Skin Toner
  3. YOUTH® Age Defense Mineral Moisturizer SPF 30
  4. YOUTH® Luminous Gel Oil Cleanser
  5. YOUTH® Advanced Renewal Night Cream
  6. YOUTH® Activating BB Cream
  7. YOUTH® Radiance C + E
Setiap satu item mempunyai kelebihan dan kebaikan tersendiri yang anda perlu tahu.




Untuk mendapatkan kesan sampingan yang terbaik, pilihlah YOUTH Shaklee secepat mungkin. BERMINAT? Jom dapatkan rangkaian penjagaan kulit (skincare) YOUTH Shaklee dengan SEGERA sekiranya awak ingin kelihatan ‘LONG YOUNGER LONGER‘. 


Tehah mengalu-alukan kepada awak semua untuk order sebarang produk Shaklee dengan Tehah secara online melalui Whatsapp ( +6017.507.7752) 

Order now ! ! !




Lots of Love,



💋 Founder of Tehah Beauty Spa.




No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2018 Cik Nur Fathihah. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.